FunctieomschrijvingVragen beantwoorden of oplossingen aandragen? De klant staat altijd centraal! DMG, een huis vol mogelijkheden. Standaard oplossing? Bij ons niet! Samen met ons als klantenservicemedewerker ben je vrij om onze klanten op de juiste manier te helpen en creatief mee te denken. Ook in deze functie en afdeling kun je doorgroeien. Als klantvriendelijke callcentermedewerker profiteer je van de volgende kansen: Luister goed naar de mening van de klant: de bon is niet erg duidelijk of willen de openingstijden van Woonexpress weten? Je helpt onze klanten op de juiste manier en registreert alles in het systeem. Wees oplossingsgericht en handel onafhankelijk. Zet je in de positie van onze klanten. Wij zijnOp ons hoofdkantoor in Waalwijk werkt dit team van 65 collega’s hard om klanten 100% tevreden te stellen. De werksfeer is erg goed. Of zoals afdelingsmanager Robert Hartkoorn (Robert Hartkoorn) omschreef: “Er is een familiegevoel in dit team, het is een leuk en gezellig team. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook ruimte voor vertier. Onze medewerkers zijn anders. Daarom krijg je van ons:
Wie ben jij?Wij zijn Mandemakers. Wie ben jij en heb jij eigenschappen die passen bij ons en de vacante klantenservice? Neem uw goede communicatieve vaardigheden en aanpassingsvermogen als voorbeeld. U kunt ook thuis:
|
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/klantenservice-medewerker.html |